משקיעי נדל"ן בארה"ב

השקעה בנדל"ן בארצות הברית הפכה לבחירה פופולרית למדיי בקרב ישראלים המעוניינים בהשקעה לטווח הבינוני-ארוך. ישנן אפשרויות רבות.

משקיעי נדל"ן בארה"ב ישנם כאלה המבצעים את הרכישה באופן עצמאי, בעוד שאחרים משקיעים בעסקים המאגמים משאבים מקבוצות משקיעים. יש כאלה המשקיעים בבניית מבנים חדשים, בעוד שאחרים משפצים דירות ובתים משפחתיים קיימים ואפילו מבני דירות שלמים. חלק משביחים נכסים ומוכרים לאחר השיפוץ, בעוד שאחרים משכירים ונהנים מהכנסה לאורך זמן.

ישנם, כמובן, יתרונות וחסרונות לכל אחת מהאפשרויות, אך המטרה הסופית זהה – לבנות את ההשקעה באופן הבטוח ביותר, בהתאם למדיניות ניהול הסיכונים האישית שלכם, על מנת למקסם את התשואה. הסתייעות בעורך דין אמריקאי היא מרכיב מהותי בהצלחת העיסקה. אם אתם מתכוונים לרכוש נכס באופן עצמאי, ייתכן שתרצו לשקול אפשרות להקים חברה בע"מ, על מנת להגן על נכסיכם האחרים במקרה של תביעה או בעיות משפטיות אחרות. אם אתם רוכשים דרך חברת נדל"ן קיימת, כדאי לכם להיעזר בעו"ד אמריקאי שיבדוק את החוזה שמציעים לכם, יזהיר אתכם מפני הסיכונים האפשריים ויוודא שהזכויות שלכם נשמרות במלואן.

עם יותר מ-20 שנות ותק, עו"ד איאן צ'סיר-טרן הוא המגשר המשפטי והתרבותי שלכם להשקעות מניבות מצליחות בארה"ב. הוא זמין לענות על כל השאלות שלכם, לסייע לכם בכל ההתלבטויות ולדון באפשרויות השונות על מנת לממש את ההשקעה המניבה את התשואה הטובה ביותר.

קראו עוד על תחומי העיסוק של איאן צ'סיר-טרן, עו"ד